قوانین و مقررات

کاربر گرامی، خرید شما به منزله قبول قوانین ذکر شده در این بخش و همچنین قسمت ((توضیحات قبل از خرید)) محصول‌های مورد نظر می‌باشد. چنانچه موارد قید شده مورد قبول شما نمی‌باشد، لطفاً اقدام به ثبت سفارش نفرمایید؛ در غیر این صورت پریمیفای هیچگونه مسئولیتی در قبال سفارش ثبت شده کاربر نخواهد داشت.

  • تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق به سایت پریمیفای می‌باشد و هرگونه کپی برداری به هر شکل پیگرد قانونی خواهد داشت.
  • با توجه به فعالیت مجموعه پریمیفای در کشور عزیزمان ایران، پریمیفای متعهد به رعایت تمامی قوانین وضع شده در حوزه کسب و کار دیجیتال مطابق قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.
  • تمامی اشتراک‌ها و لایسنس‌های ارائه شده در پریمیفای، از کمپانی‌های ثالث خارجی (غیر بومی) می‌باشد که کشور عزیزمان ایران را تحریم کرده‌اند و هیچ گونه اشتراک سایت یا سرویس‌های صاحب امتیاز داخل کشور در پریمیفای ارائه نمی‌شود.
  • تمامی اکانت‌های ارائه شده در فروشگاه پریمیفای به صورت قانونی بوده مگر آنکه در توضیحات آن پیش ساخته بودن ذکر شود.
  • کلیه خدمات و محتویات وب سایت برای استفاده غیر تجاری و شخصی کاربران عرضه شده است.
  • شخص خریدار ابتدا باید آگاهی کافی نسبت به سرویس مورد نظر از جهت امکانات در دسترس، نوع استفاده و سایر موارد کسب نماید و سپس اقدام به خرید نماید؛ شایان ذکر است پریمیفای واسط خرید اشتراک و لایسنس محصولات خارجی می باشد لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال عدم اطلاع کافی خریدار نسبت به سرویس ارائه شده ندارد.
  • لذا توضیحات ذکر شده در صفحه محصول صرفا برای آشنایی بیشتر کاربر با محصول ارائه شده می‌باشد و در نتیجه قابل استناد برای مغایرت کالا و خدمت تبلیغ شده در وب سایت با کالا و خدمات دریافتی نمی ‌باشد و سرویس خریداری شده، امکان کنسل شدن و عودت وجه به این دلیل را نخواهد داشت.
  • در صورت بروز هرگونه مشکل که منشا آن پریمیفای نباشد، مانند هرگونه تغییر در سیاست های سرویس ثالث ارائه شده، اختلال در کارکرد سرویس‌ها، مشکلات نرم افزاری یا سخت افزاری کاربر، تحریم‌های بین المللی محدود کننده و… مسئولتی بر عهده پریمیفای از جهت دیرکرد در تکمیل سفارش، جبران خسارت و عودت مبلغ پرداخت شده نخواهد بود.
  • مجموعه پریمیفای می‌تواند در هر زمان و بدون دلیل، کیفیت ارائه خدمات خود را تغییر یا به ارائه خدمات خود پایان دهد.
  • هر گونه ایجاد اختلال در روند کاری تکمیل سفارش، پشتیبانی سفارش یا سایر موارد موجب مسدود گردیدن حساب کاربری در پریمیفای و لغو اشتراک کاربر متخلف بدون عودت وجه خواهد شد. در صورت تکرار شکایت به مراجع قضایی را در پی خواهد داشت.
  • هر کاربر حقیقی یا حقوقی حق ایجاد صرفا یک حساب کاربری در سایت پریمیفای را دارد. بدیهی است ایجاد بیش از یک حساب کاربری به عنوان تخلف محسوب شده و حق مسدود کردن یا حذف حساب‌های کاربری جعلی یا تکراری در هر زمان بدون اطلاع قبلی برای پریمیفای محفوظ خواهد بود.
  • مطابق قوانین پریمیفای تست رایگان محصولاتی که دارای این ویژگی هستند، برای هر شخص صرفا یک بار قابل استفاده خواهد بود.
  • مدت زمان تکمیل و تحویل هر سفارش، در صفحه همان محصول ذکر شده؛ شایان ذکر است این بازه زمانی برای شرایط عادی در نظر گرفته شده و در صورت بروز مشکلاتی در تامین سرویس خریداری شده، ممکن است این بازه 2 یا 3 برابر افزایش داشته باشد. کاربر موظف به حفظ آرامش و صبوری تا زمان اعلام شده جهت تکمیل سفارش توسط تیم پشتیبانی می‌باشد.
  • خریدار پس از ثبت سفارش و پرداخت مبلغ امکان کنسلی و درخواست انصراف از سفارش را نخواهد داشت و سفارش ثبت شده، غیر قابل عودت می‌باشد.
  • در مواردی خاص و در صورت وجود داشتن امکان کنسلی سفارش (تنها سفارش‌های با وضعیت در حال انجام) عودت وجه با کسر 25 درصد مبلغ فاکتور به عنوان هزینه‌های صدور فاکتور و هزینه‌های جانبی واریز خواهد شد.
  • اشتراک خریداری شده از زمان ثبت سفارش محاسبه می‌گردد و ارتباطی با مدت یا میزان استفاده کاربر از اشتراک ندارد.
  • مسئولیت حفظ و مراقبت از مشخصات اکانت خریداری شده بر عهده شخص خریدار خواهد بود و پریمیفای از این جهت مسئولیتی نخواهد داشت.
  • آدرس ایمیل و شماره همراه خریدار به عنوان محل دریافت محصول تلقی گردیده و عواقب درج اشتباه آدرس به عهده خریدار می‌باشد.
  • اعتبار قیمت‌ها در فروشگاه پریمیفای در لحظه خرید معتبر و مقطوع بوده و غیر قابل تغییر می‌باشد.
  • پریمیفای متعهد می‌شود در حد توان از حریم شخصی کاربران خود حفاظت کند و اطلاعات افراد به صورت کاملا محرمانه نگهداری می‌گردد و به هیچ فرد حقیقی یا حقوقی مگر با مجوز رسمی و قانونی ارائه نمی‌گردد.

قوانین ضمانت و پشتیبانی

  • منظور از ضمانت، پرمیوم سازی مجدد یا ارائه اکانت جایگزین به علت قطع دسترسی کاربر به اکانت یا سرویس پرمیوم خریداری شده در طول دوره‌ی اشتراک/ضمانت می‌باشد.
  • ضمانت اشتراک‌های قانونی که بر روی اکانت شخصی کاربر فعال شده صرفا شامل از پرمیوم خارج شدن اکانت خریداری شده می‌باشد.
  • ضمانت اشتراک‌های قانونی که بر روی اکانت‌های پریمیفای فعال شده شامل از پرمیوم خارج شدن اکانت خریداری شده یا تغییر پسورد آن می‌باشد.
  • ضمانت اکانت‌های پیش ساخته شامل از پرمیوم خارج شدن اکانت خریداری شده یا تغییر پسورد آن می‌باشد.
  • مدت زمان ضمانت و پشتیبانی برای لایسنس‌ها، گیفت کارت‌ها و اشتراک های مادام العمر حداکثر یکسال می‌باشد.
  • تغییر پسورد اکانت پیش ساخته خریداری شده توسط کاربر، موجب مسدود شدن حتمی آن اکانت شده و در صورت انجام، ضمانت از آن ساقط شده و حساب کاربری فرد فرد متخلف در پریمیفای مسدود می‌گردد.
  • هرگونه تغییر در اکانت مانند تغییر نوع پرداخت، ایمیل، پسورد و موارد دیگر تخلف بوده و موجب ساقط شدن ضمانت از آن اکانت می‌شود و حق پیگیری و شکایت از کاربر متخلف محفوظ می‌باشد.
  • هرگونه تغییر در سیاست‌های سرویس ارائه شده که موجب به عدم امکان فعال سازی اشتراک توسط پرداخت یار (پریمیفای) گردد، موجوب ابطال ضمانت و گارانتی اشتراک خریداری شده خواهد شد.
  • لذا در صورتی که وبسایت ارائه دهنده خارجی تغییرات غیرمنتظره‌ای انجام دهد، دسترسی کاربران را ببندد یا وبسایت ارائه دهنده منحل شود، گارانتی محصول خریداری شده نیز باطل خواهد شد.
  • کاربر موظف است در زمان بروز مشکل برای لایسنس و اشتراک خود، مورد را در همان زمان به پشتیبانی مجموعه اطلاع دهد و پس از اتمام اشتراک، امکان ضمانت، تعویض، پشتیبانی و عودت وجه برای اشتراک خریداری شده وجود نخواهد داشت.
  • ضمانت بازگشت وجه بدین معناست که پریمیفای مسئولیت ضمانت ارائه شده برای هر اکانت و برای زمان و تعداد معین شده، کاملا بر عهده می‌گیرد و اگر به هر دلیلی قادر به فعال سازی مجدد اشتراک یا ارائه اکانت جایگزین نباشد، وجه کاربر متناسب با زمان ثبت سفارش به وی عودت داده خواهد شد.
  • حداکثر تعداد اکانت‌های جایگزین برای اکانت‌های پیش ساخته برای بازه زمانی ضمانت انتخاب شده برای تمامی محصولات، 5 اکانت می‌باشد مگر آنکه در توضیحات محصول انتخابی تعداد دیگری ثبت شده باشد.
  • بنا به دستور واحد کسب و کارهای مجازی پلیس فتا به منظور مبارزه با پولشویی و خرید غیر قانونی، در صورت عدم تطابق مشخصات کاربر با مشخصات دارنده حساب بانکی و مالک خط، امکان عودت وجه وجود نخواهد داشت.
  • پرمیوم سازی مجدد اکانت یا تحویل اکانت جایگزین ممکن است کمی زمان بر باشد؛ کاربر موظف به حفظ آرامش و صبوری تا پایان مدت زمان اعلام شده توسط تیم پشتیبانی می‌باشد.
  • وظیفه پریمیفای ارائه اکانت پرمیوم و یا پرمیوم کردن اکانت شخصی متناسب با سرویس خریداری شده است. بدیهی است در صورتی که در مدت اشتراک و یا ضمانت اکانت کاربر از نظر پرمیوم بودن دچار مشکل شود پریمیفای وظیفه دارد مشکل را برطرف نماید.
  • مشکلاتی که منشاء آن‌ها اکانت و یا پرمیوم بودن اکانت (برای زمانی که اکانت شخصی باشد) نباشد تحت ضمانت و پشتیبانی نخواهند بود. مشکلاتی نظیر نداشتن نرم افزار تغییر آی پی مناسب، مشکلات خود سرویس خریداری شده، مشکلات دستگاه کاربر و… تحت پشتیبانی و ضمانت نمی‌باشند.
  • خریدار موظف است شماره سفارش خود را برای پیگیری ضمانت اشتراک، نزد خود نگه دارد.


در پایان اینجانب با مطالعه بندهای فوق و آگاهی کامل از مقررات خرید اینترنتی و پذیرش تمامی شرایط و مقررات مذکور به خرید الکترونیکی اقدام نموده و در آینده هرگونه اعتراض به موارد ذکر شده را از خود سلب و ساقط می‌نمایم.

سوالی دارید؟
با پریمیفای تماس بگیرید!

اگه قبل از ثبت سفارش نیاز به مشاوره دارید با پریمیفای تماس بگیرید. کارشناسان ما همه روزه از ساعت 10 الی 19 آماده پاسخ و خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشند.