تحویل آنی
تحویل آنی

پریمیفای اولین و تنها وب سایت ایرانی با تحویل خودکار و آنی اکانت می باشد.

پشتیبانی کامل
پشتیبانی کامل

از مهمترین تمایز های پریمیفای با سایر وب سایت ها پشتیبانی است که می توانید با یک بار خرید آن را تجربه کنید.

ضمانت بازگشت وجه
ضمانت بازگشت وجه

در صورت عدم موجودی اکانت جایگزین، وجه پرداختی عودت داده خواهد شد.

دنبال اشتراک پریمیوم کدوم پلتفرم می گردی؟! از اینجا می‌تونی دسته‌بندی محبوبت رو انتخاب و به تمام سرویس‌های اون دسترسی پیدا کنی! مشاهده همه

همراه پریمیفای
لذت پرمیوم بودن در محبوب‌ترین سرویس‌های دنیا!

فروشگاه

پریمیفای فروشگاه اینترنتی لایسنس و اکانت‌های پرمیوم سرویس‌های مطرح دنیا می‌باشد. با پریمیفای به راحتی می‌توانید از امکانات کامل محبوب‌ترین سرویس‌های دنیا در زمینه‌های مختلف همچون موسیقی، فیلم و سریال، آموزشی، گیم و ده‌ها زمینه دیگر با مناسب‌ترین قیمت و به سادگی هرچه تمام تر بهره‌مند شوید. از محبوب‌ترین این سرویس‌ها میشه به اسپاتیفای، نتفلیکس، مسترکلاس، اپل موزیک، یوتیوب پرمیوم در کنار صدها سرویس دیگر اشاره کرد. با پریمیفای دیگه استفاده از سرویس‌های پرمیوم برتر دنیا یک رویا نیست!

اکانت و اشتراک یوتیوب پرمیوم چیست ؟

سرویس‌های YouTube و YouTube Music از پرطرفدار‌ترین سرویس‌های گوگل هستند که شما به صورت رایگان می‌توانید از این سرویس‌ها استفاده کنید. اما سرویس‌های رایگان دارای محدودیت‌هایی هستند؛ با پرمیوم سازی اکانت خود و تبدیل کردن آن به YouTube Premium تمام محدودیت‌های مهم را کنار بزنید!

خرید اکانت یوتیوب
خرید اشتراک یوتیوب

جدیدترین مقالات پریمیفای

مشاهده همه

محبوب ترین مقالات پریمیفای

مشاهده همه
سوالات متداولی که می‌توانند جزو سوالات شما هم باشند:

در این بخش سوالات و نکات مختلفی از زمان قبل از ثبت سفارش تا پایان مدت اشتراک یا ضمانت رو قرار دادیم که پیشنهاد می‌کنیم حتما پیش از ثبت سفارش، این بخش را مطالعه کنید.

مدت زمان تحویل هر محصول، در صفحه همان محصول ذکر شده. به طور کلی تعداد زیادی از محصولات به صورت آنی و خودکار پس از ثبت سفارش تحویل داده می‌شوند.

پریمیفای متعهد می‌شود در صورتی که نتواند تا پایان مدت اشتراک یا ضمانت محصول خریداری شده کاربر، اشتراک فعال ارائه دهد، وجه پرداختی کاربر مطابق با روزهای باقی‌مانده اشتراک عودت داده خواهد شد.

از آنجایی که اکثر محصولات به صورت آنی پس از ثبت سفارش تحویل داده می‌شوند، متاسفانه امکان کنسلی سفارش در اکثر موارد وجود ندارد؛ صرفا در بعضی محصولات با شرایط خاص که تحویل آن‌ها به صورت آنی نبوده، با کسر 25% مبلغ پرداختی، می‌توان سفارش را کنسل کرد.

سوالی دارید؟
با پریمیفای تماس بگیرید!

اگه قبل از ثبت سفارش نیاز به مشاوره دارید با پریمیفای تماس بگیرید. کارشناسان ما همه روزه از ساعت 10 الی 19 آماده پاسخ و خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشند.